NOVO istraživanje objavljeno u časopisu Cell Press Blue pokazalo je da veći unos proteina nije uvijek bolji: za mnoge odrasle osobe koje nisu osobito tjelesno aktivne manji unos proteina mogao bi pridonijeti zdravijem starenju, pa čak i duljem životu.
Proteini su postali jedan od omiljenih aduta prehrambene industrije. Dodaju se žitaricama, kafi, grickalicama, desertima, pa čak i vodi, često uz sugestiju da je više automatski zdravije. Veliki naučni pregled sada dovodi u pitanje tu pretpostavku.
Znanstvenici su istraživali optimalan unos proteina ovisno i dobi, zdravstvenom stanju i razini tjelesne aktivnosti. Novo istraživanje objavljeno u časopisu Cell Press Blue pokazalo je da veći unos proteina nije uvijek bolji: za mnoge odrasle osobe koje nisu osobito tjelesno ...
Manji unos proteina mogao bi biti ključ za duži i zdraviji život, pokazuje novo istraživanje koje dovodi u pitanje jedno od najrasprostranjenijih uverenja o zdravoj ishrani. Dodaj 021.rs kao glavni izvor na Google-u
MNOGI tinejdžeri započinju dan bez doručka, no novo istraživanje pokazuje da bi jutarnji obrok bogat proteinima mogao znatno poboljšati kvalitetu njihove prehrane. Studija predstavljena na konferenciji NUTRITION 2026 Američkog društva za nutricionizam istražila je kako doručak ...
Novo istraživanje objavljeno u časopisu Cell Press Blue pokazalo je da veći unos proteina nije uvijek bolji: za mnoge odrasle osobe koje nisu osobito tjelesno aktivne manji unos proteina mogao bi pridonijeti zdravijem starenju, pa čak i duljem životu.