Najnovija domaća istraživanja pokazuju da četvrtina srpskih firmi nema poslovni veb-sajt. U tome prednjače nove i male firme. Na primer, čak 75 odsto firmi koje rade godinu dana nemaju veb-sajt. Takođe, nema ga ni više od polovine preduzetnika.
. U tome prednjače nove i male firme. Na primer, čak 75% firmi starosti do jedne godine nema veb-sajt. Takođe, nema ga preko polovine preduzetnika. Najčešći razlog za neposedovanje sajta je da „nema potrebe“. Međutim, ako pogledamo svetske statistike koje kažu da 97% internet ...
Po skorašnjem domaćem istraživanju četvrtina srpskih firmi nema poslovni veb-sajt . U tome prednjače nove i male firme. Na primer, čak 75% firmi starosti do jedne godine nema veb-sajt . Takođe, nema ga preko polovine preduzetnika .
Po skorašnjem domaćem istraživanju četvrtina srpskih firmi nema poslovni veb-sajt. U tome prednjače nove i male firme. Na primer, čak 75% firmi starosti do jedne godine nema veb-sajt. Takođe, nema ga preko polovine preduzetnika.
Google i dalje tvrdi da u rezultatima lokalnih pretraga prednost daje veb sajtovima na lokalnim, nacionalnim domenima. Svetske statistike kažu da 97% internet korisnika pretražuje lokalne kompanije. Pored toga, 46% svih pretraga na Google-u se odnosi na lokalne informacije.
Po skorašnjem domaćem istraživanju četvrtina srpskih firmi nema poslovni veb-sajt. U tome prednjače nove i male firme. Na primer, čak 75% firmi starosti do jedne godine nema veb-sajt. Takođe, nema ga preko polovine preduzetnika.
Po skorašnjem domaćem istraživanju četvrtina srpskih firmi nema poslovni veb-sajt. U tome prednjače nove i male firme. Na primer, čak 75% firmi starosti do jedne godine nema veb-sajt . Takođe, nema ga preko polovine preduzetnika.