TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Jedan začin u jutarnjoj kafi pomaže u kontroli apetita i šećera u krvi

B92 - pre: 24 sati

Šoljica kafe je nešto bez čega većina ljudi ne može da zamisli jutro, ali malo ko zna da jedan jednostavan dodatak omiljenom toplom napitku može promeniti način na koji organizam reaguje na prvu jutarnju kafu. Reč je o začinu koji se godinama koristi u kuhinji, a koji sve više ...

Naučnici razbili jedan od najvećih mitova o kafi: "Ljudi često nisu toga svesni"

B92 - 06.06.2026

Ispijanje kafe kasnije tokom dana, smatra se, moglo bi da znači noćno zurenje u plafon bez obzira na to koliko ste umorni. Međutim, prema naučnicima, na ovu "kontroverzu" gleda se pogrešno. Za ljubitelje kofeina ili bilo koga ko tokom popodneva doživi pad energije, pitanje ...

Ovaj začin pretvara kafu u korisnu energiju za mozak, otkriva neurolog

Danas - 05.06.2026

Ako ste među onima koji ne započinju dan bez šoljice kafe i uživaju u tom jutarnjem ritualu, možda biste mogli da obogatite omiljeni napitak jednim dodatkom za koji se veruje da može pozitivno da utiče na zdravlje mozga.

Novo istraživanje mozga: Kava uzrokuje 'plitak' san, a toga niste svjesni

net.hr - 06.06.2026

Ispijanje kave kasnije, smatra se, moglo bi značiti noćno zurenje u strop bez obzira na to koliko ste umorni Za kofeinske fanatike ili bilo koga tko popodne "potone", koliko kasno u danu piti kavu dugo je otvoreno pitanje, piše njemačka novinska agencija dpa.

Da li pijete kafu? Naučnici su izračunali koliko šoljica štiti vašu psihu (Anketa)

Mondo - 05.06.2026

Jutarnja šoljica kafe može da bude ne samo energetski podsticaj, već i saveznik mentalnog zdravlja. Najnovije istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Affective Disorders sugeriše da su osobe koje piju dve do tri šoljice kafe dnevno manje izložene riziku od razvoja ...

Jedan začin pretvara kafu u korisnu energiju za mozak, otkriva neurolog

N1 - pre: 19 sati

Ako ste među onima koji ne započinju dan bez šoljice kafe i uživaju u tom jutarnjem ritualu, možda biste mogli da obogatite omiljeni napitak jednim dodatkom za koji se veruje da može pozitivno da utiče na zdravlje mozga.

Volite popodnevnu kavu? Znanstvenici upozoravaju na učinak kojeg većina nije svjesna

direktno.hr - 06.06.2026

Za kofeinske fanatike ili bilo koga tko popodne "potone", koliko kasno u danu piti kavu dugo je otvoreno pitanje, piše njemačka novinska agencija dpa. Ovisno o tome koliko se rano netko budi ili popije svoju prvu šalicu, prijedlozi se kreću od toga da se kava ne pije nakon ...

Da li pijete kafu? Naučnici su izračunali koliko šoljica štiti vašu psihu

Kurir - 07.06.2026

Umerena konzumacija kafe može da zaštiti od mentalnih poremećaja, pokazuju najnovija istraživanja naučnika. Međutim, višak može da donese suprotan efekat. Jutarnja šoljica kafe može da bude ne samo energetski podsticaj, već i saveznik mentalnog zdravlja .

Znate li što kava radi vašem mozgu ako ju pijete u ovo vrijeme? ‘Neće se u potpunosti obnoviti’

Dnevno.hr - 06.06.2026

Hrvatska se ponovno našla među najvećim kavopijama svijeta. Prema novim analizama temeljenim na podacima za 2025. godinu, domaća potrošnja kave svrstala je zemlju među 20 vodećih u svijetu, potvrđujući koliko je ovaj napitak duboko ukorijenjen u svakodnevnim navikama građana .