TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Je li prirodni šećer zaista zdraviji od rafiniranog?

Index.hr - pre: 15 sati

PRIRODNI šećeri koji se nalaze u voću i povrću dolaze u paketu s hranjivim tvarima i vlaknima, što usporava probavu i pomaže u stabilizaciji razine šećera u krvi. S druge strane, prekomjerna konzumacija rafiniranih šećera, koji imaju malu ili nikakvu nutritivnu vrijednost, ...

Nova istraživanja otkrivaju veze između veštačkih zaslađivača i rizika za zdravlje srca i metabolizma

N1 - 06.06.2026

Trenutno se nijedan zaslađivač ili zamena za šećer ne može smatrati potpuno bezbednim. Razni i zamene za , naročito kod osoba sa ili , mogu značajno da naškode, ukazuju novija istraživanja koja veću pažnju usmeravaju na moguće efekte na , crevni mikrobiom i Sistematski pregled ...

Nije svaki šećer isti: Nova studija otkrila što fruktoza radi našem tijelu

Index.hr - 04.06.2026

NOVA znanstvena studija sugerira da fruktoza, vrsta šećera koja se prirodno nalazi u voću, može doprinijeti razvoju metaboličkog sindroma, pretilosti i dijabetesa tipa 2. Istraživanje pojašnjava kako tijelo metabolizira ovaj šećer, no stručnjaci ističu ključnu razliku između ...

Nova studija šokira: Ovaj šećer iz voća može povećati rizik od dijabetesa i gojaznosti

B92 - 04.06.2026

Nova naučna studija sugeriše da fruktoza, vrsta šećera koja se prirodno nalazi u voću, može doprineti razvoju metaboličkog sindroma, gojaznosti i dijabetesa tipa 2. Istraživanje objašnjava kako telo metaboliše ovaj šećer, ali stručnjaci ističu ključnu razliku između konzumacije ...

Nisu svi šećeri isti: Fruktoza iz voća i ona iz voćnih napitaka drugačije se metabolizira

24sata.hr - 05.06.2026

Znanstvenici su došli do zaključaka koji upućuju na to da treba izbjegavati voćne sokove i napitke, posebno one dodatno zaslađene, jer mogu biti 'okidač' metaboličkog sindroma Nova znanstvena studija, čiji su zaključci upravo objavljeni u časopisu Food&Wine , ukazuje na to da ...