KONZUMACIJA samo jednog avokada dnevno mogla bi pomoći u smanjenju naglih skokova šećera u krvi te potencijalno smanjiti rizik od kroničnih bolesti, uključujući dijabetes i određene vrste raka. Pokazalo je to novo istraživanje objavljeno u časopisu Current Developments in ...
Konzumacija samo jednog avokada dnevno mogla bi da pomogne u smanjenju naglih skokova šećera u krvi i potencijalno smanji rizik od hroničnih bolesti, uključujući dijabetes i određene vrste raka. To pokazuje novo istraživanje objavljeno u časopisu Current Developments in ...
Konzumacija samo jednog avokada dnevno mogla bi pomoći u smanjenju naglih skokova šećera u krvi te potencijalno smanjiti rizik od hroničnih bolesti, uključujući dijabetes i određene vrste raka. Pokazalo je to novo istraživanje objavljeno u časopisu Current Developments in ...