TIME.mk

ВЕСТИ

NEWS

Studimi: Edhe një pije alkoolike në ditë mund të rrisë rrezikun e kancerit dhe sëmundjeve të rënda!

ORA - 12.06.2026

Amerikanët duhet të kufizojnë konsumin e alkoolit në jo më shumë se një pije në ditë, sipas një studimi të publikuar në revistën shkencore Journal of Studies on Alcohol and Drugs. Rekomandimi vjen nga një ekip ndërkombëtar shkencëtarësh dhe ndryshon ...

Të rriturit nuk duhet të konsumojnë më shumë se një pije alkoolike në ditë/Studim!

PressOnline - 12.06.2026

Amerikanët duhet të kufizojnë konsumin e alkoolit në jo më shumë se një pije në ditë, sipas një studimi të publikuar në revistën shkencore Journal of Studies on Alcohol and Drugs. Rekomandimi vjen nga një ekip ndërkombëtar shkencëtarësh dhe ndryshon ...